Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου

Για μέρες δεν μπορούσε να κλάψει, να γαμήσει, να σκεφτεί κάτι στην ευθεία και να το περπατήσει. Στην εθνική οδό κανένα αυτοκίνητο δεν περνούσε αριστερά της. Οδηγούσε με ένα τρανζίστορ στη θέση του συνοδηγού και ένα ουίσκι στο χέρι.Το τρανζίστορ πάσχιζε να βγάλει μια μελωδία καθαρή. Eκείνη να την ακούσει

.Κάθε τόσο πρόσεχε τις πινακίδες που προειδοποιούσαν για το πέρασμα της αρκούδας.

 Οι πρώτες σταγόνες βροχής εμφανίστηκαν στο τζάμι του αυτοκινήτου. Τις άφησε να καλύψουν όλο το οπτικό της πεδίο .Αμέσως μετά τράβηξε τους υαλοκαθαριστήρες .Μια και καλή 



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA