Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.

ωμή πόρνη


τίποτα απρόσμενο
εκτός από ένα
καινούργιο
όνομα.


τι προθυμία να γυαλίσει τα σφυριά του
πριν κοπανήσει κάθε ομορφιά

να πιστέψει πριν προδώσει
να φιλήσει για να κλέψει
μια ανάσα να παραστήσει
το ποντίκι για λίγο
τυρί από την φάκα
και όταν πιαστεί
σε αυτή θα πέσει θα συρθεί
για να τον σηκώσουν

για λίγη καλοσύνη
για ένα κέρασμα

βγάζοντας έτσι αμέτρητα
βράδια / ξέροντας
ότι ένα θέμα επιβίωσης
δεν συζητιέται - ούτε
και ο θάνατος



όλοι ήταν μελλοθάνατοι / εκτός από αυτούς που ήδη είχανε φύγει ή αυτούς που καθυστέρησαν



από συνάνθρωποι συνάδελφοι
κατάντια καμιά
μόνο ένα τέλος
χωρίς σάλτσες και άλλα
λιπαρά που φωσφορίζουν
και αργόσχολοι μπορούν
μόνο να δούνε, να σου πούνε
να σε ζωγραφίσουν όπως
ποτέ δεν κατάλαβες το
τομάρι σου πόσο ζεστό είναι.



επί ματαίω

στον Νίκο Α.


Θανατοθραύστης
της ματαιότητας ο διασκεδαστής
ο πασίχαρος ελευθερωτής και δήθεν σκλάβος
και οι Αθάνατοι να έχουν βαρεθεί
την ζωή τους

κερδίζω και ερωτεύομαι
χάνω και χάνομαι
κάτω από τον ουρανό
σε ένα λόφο από
ασχήμιες και φάρσες
σε ένα σώμα από
αδέσποτα άνοστα αστεία
που βρήκαν στόχο.



΄΄αγαπάτε τους ίδιους΄΄



Επιστρέφω πάντα αργά
με την κωμωδία
που τις λέξεις
με το κεφάλι
καρφώνει

γυρίζω αργά
και με φιλοξένουν
   οι ίδιες λατρείες

αυτές
με ξέρουν καλά
με ξέρουν άδικα.



βερεσέδια



από τα πόδια κρεμασμένος
περιμένει
τον κόσμο να γυρίσει ανάποδα

ο άνθρωπος ανάμεσα σε δυο
περιόδους ειρήνης, σε δυο
μεροκάματα, σε δυο
βασανιστές - ο ένας πιο σπουδαγμένος από
τον επόμενο  τα πτώματα, αρωματικά
ιστορίας και χώρου, το τομάρι, τύμπανο για τραγούδια
πιο ερωτικά
από παράπονα και δικαιώματα - με τα
σπασμένα πρώτη φορά να πληρώνουν τα ίδια
για εκείνα.


. . .


ο,τι ήταν να μάθουν το έφαγαν
πριν έρθει
και τώρα με μια κωλοτούμπα
τιμούν τα ξεπερασμένα της ώρας
που βρήκαν πάνω τους
να ταξιδεύουν.
Έμαθε ότι είναι σωσίας σου
και τον ξεκολλούσαν
μετά από την άσφαλτο
τον χαμένο



άτιτλα



1


εσύ όμως
 - σε ξέρω, όρθιο και ξάπλα -
θα γελούσες
θα έστελνες καταπάνω του
τα τάγματα των δανειστών σου
και τις μουρλές τις ασυμμάζευτες
να δεις αν θα μάθει χορεύει
με κομμένο τον βήχα
δεμένος στην φόρα τους
και στην φάρα του.


2


να μην πούμε τα ίδια
κι ας φτάσουμε σε αυτά

διαφορετική μάρκα δυναμίτη
υποθέσεις δίπλα στο γκρεμό
σε χαίρομαι μαζί με τον δρόμο
απ' όπου φτάνεις / μαζί με αυτούς
που σε κυνηγάνε και πότε πότε σου μοιάζουν
όταν κοιμάσαι       όταν δεν χορταίνεις
όταν θέλεις να με χτυπήσεις
και δεν με πετυχαίνεις.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA