Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
Η ταινία σε σκηνοθεσία του Ανιέσκα Χόλαντ εστιάζει στην σχέση των δύο Γάλλων ποιητών Arthur Rimbaud (Leonardo Di Caprio) και  Paul Verlaine (David Thewlis).Το όραμα του Ρεμπώ για την λογοτεχνία και ο χλευασμός του  για την ηθική της κοινωνίας παρασέρνουν τον Βερλαίν σε μια ξέφρενη και καταστροφική σχέση με τον νεαρό ποιητή. Σε μια αηθικιστική αν όχι αμοραλιστική ζωή πέρα από κάθε αποδεκτό κοινωνικό όριο. Στο τέλος της σχέσης τους ο Βερλαίν καταλήγει στην φυλακή και ασπάζεται τον Χριστιανισμό . Ο Ρεμπώ σε σύντομο χρόνο εγκαταλείπει την λογοτεχνία . Μαζί όμως, όπως δηλώνει ο Βερλαίν έγραψαν τα καλύτερά τους .


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA