Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά


 Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013, στις 8.30 μ.μ., στον κήπο του Πολύεδρου στην Πάτρα, στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών «Eroς ad aeternitatem: Περιπέτειες του ερωτικού λόγου»,

Η Ευτυχία Παναγιώτου και η Αθανασία Δανελάτου συνομιλούν για το φύλο, τον έρωτα και την αλήθεια στον ποιητικό λόγο Αμερικανίδων και Ελληνίδων κατά την περίοδο 1950-1990.  Οι ομιλήτριες γυρίζουν από την ανάποδη τον καθρέφτη που αντανακλά το ερωτικό πρόσωπο του θηλυκού φύλου στον κόσμο, και αναζητώντας το βλέμμα που του δίνει το νόημά του, συζητούν για το πώς η ποίηση των γυναικών στον 20ό αι., διατυπώνοντας το αποκλεισμένο, το ανείπωτο, το αποσιωπημένο, αποκαλύπτει την παραμορφωτική διάθλαση του εαυτού στη συνάντησή του με τον άλλον, διασαλεύει τη φαντασία που διέπει τις σχέσεις φύλου και εισάγει εκ νέου το ερώτημα του έρωτα, ως ερώτημα της φιλοσοφίας τού μαζί.   

Με αναφορά στον ποιητικό λόγο των Ελληνίδων της Μεταπολίτευσης, και συγκεκριμένα στο παράδειγμα της Τζένης Μαστοράκη και της Κατερίνας Γώγου, η Ευτυχία Παναγιώτου θ’ αναλύσει τη σχέση έρωτα-κινδύνου, του τρόπου που το θηλυκό ποιητικό υποκείμενο της εποχής συγκροτεί την ταυτότητα φύλου μαζί με το κοινωνικό σύμπτωμα, διατρέχοντας όμως τον κίνδυνο μιας «υποκειμενικοποίησης» που του στερεί την ερωτική του ελευθερία. 

Ενώ η Αθανασία Δανελάτου θα αναπτύξει, με άξονα το ποίημα της Εlizabeth Βishop: «Τo be written in the mirror with whitewash», με ποιο τρόπο οι πολιτιστικές γενικεύσεις για τα φύλα και η αντανακλαστική σχέση τους στον τρόπο συγκρότησης του εαυτού, εκριζώνουν το υποκείμενο από την αλήθεια του και μετατρέπουν τον έρωτα από πεδίο απόλαυσης του σώματος σε πεδίο διευθέτησης της απόλαυσης  της  ισχύος, δημιουργώντας το φύλο-σύμπτωμα. 

Στην εκδήλωση θα ακουστούν ποιήματα που έγραψαν οι Ελληνίδες Κατερίνα Γώγου, Τζένη Μαστοράκη καθώς και ποιήματα που έγραψαν οι Αμερικανίδες Louige Bogan, Elizabeth Bishop, Dorothy Parker, Denis Levertov, Marge Piercy, Alice Walker και Sarah Teasdale, σε μετάφραση Αθανασίας Δανελάτου.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA