Τα "Λίγα σύκα απ' τα γαϊδουράγκαθα" της Edna St. Vincent Millay στις κατακτήσεις του Κοσμά Βίδου για το 2017, στο τελευταίο ΒΗΜΑgazino του έτους.

Η Αγγελική Λάλου γράφει στο Fractal για το "Ντάλιτ" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Η Γιώτα Κωνσταντινίδη γράφει στο parallaximag.gr για τη "Βεγγέρα" της Μαργαρίτας Νταλακμάνη

"Όψεις της διαλεκτικής και του ονείρου στη σκέψη του Βάλτερ Μπένγιαμιν", του Φάνη Παπαγεωργίου

"Ο τελευταίος αριθμός" του Βάιου Κουτριντζέ, στην εφημερίδα "Ελευθερία"

"Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ" του Κώστα Κουτρουμπάκη, Σύντομο κριτικό σημείωμα πάνω στους εισαγωγικούς στίχους του «Ελπήνορα» του Τάκη Σινόπουλου


ΑΝΤΙΛΗΨΗ


Τα παρατηρητήρια τώρα πια υπόσχονται
οπτικές σε κατάταξη
Όπου μελετώντας το γαλαξία μας οι αστέρες
Φωτιά
Βάσανος
Σφαγή
Περιορισμός
Εκτόπιση
Απέλαση
Φόβος
Ενσωμάτωση
προβάλλουν με τροχιές κοινότοπες
Εδώ η φλυαρία της λήθης και η αφωνία της μνήμης
συνιστούν δύο ανεξαρτησίες
καθώς μετασχηματίζονται σε μέλλον του παρόντος

Όρθιοι ποιητές παρουσιάστε
διαβαίνουν οι ουρές της προόδου


ΠΕΡΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ


Το σώμα ενός έργου μπορεί
να ανυψωθεί σε σύμβολο εκτροφής
Πρόκειται για ευφυή επένδυση απίσχνανσης
με υποσχέσεις πάχυνσης ή το αντίστροφο
Λοιπόν,
η έμπνευση από δύναμη μεταπίπτει
σε διαστροφή μιας εποχής
ή το αντίστροφο


ΠΕΡΙ ΖΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ


Υπέφερε η νύχτα απ' τ' απέναντι
μ' ένα ντούκου-ντουκ, ντουκ-ντουκ
Είπαμε πως κτυπούν το βούτηρο οι γείτονες
Το πρωί μετρήσαμε καμιά εικοσαριά πώματα 
Τρεις γάτες, μια αλεπού, δώδεκα σκυλιά
και τέσσερις ασβούς΄ χώρια τα κοράκια

Όχι, δεν κτυπούσαν βούτηρο εχθές
Αλλά, ζυμώνοντας κιμά, γυαλί, ρινίσματα και παραθείο
γεμίσανε τον τόπο με μπουκιές θανάτου

Δεν είναι πιο περίπλοκο από παλιά 
να εκκαθαρίζεις σήμερα
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA