Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου


ΑΝΤΙΛΗΨΗ


Τα παρατηρητήρια τώρα πια υπόσχονται
οπτικές σε κατάταξη
Όπου μελετώντας το γαλαξία μας οι αστέρες
Φωτιά
Βάσανος
Σφαγή
Περιορισμός
Εκτόπιση
Απέλαση
Φόβος
Ενσωμάτωση
προβάλλουν με τροχιές κοινότοπες
Εδώ η φλυαρία της λήθης και η αφωνία της μνήμης
συνιστούν δύο ανεξαρτησίες
καθώς μετασχηματίζονται σε μέλλον του παρόντος

Όρθιοι ποιητές παρουσιάστε
διαβαίνουν οι ουρές της προόδου


ΠΕΡΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ


Το σώμα ενός έργου μπορεί
να ανυψωθεί σε σύμβολο εκτροφής
Πρόκειται για ευφυή επένδυση απίσχνανσης
με υποσχέσεις πάχυνσης ή το αντίστροφο
Λοιπόν,
η έμπνευση από δύναμη μεταπίπτει
σε διαστροφή μιας εποχής
ή το αντίστροφο


ΠΕΡΙ ΖΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ


Υπέφερε η νύχτα απ' τ' απέναντι
μ' ένα ντούκου-ντουκ, ντουκ-ντουκ
Είπαμε πως κτυπούν το βούτηρο οι γείτονες
Το πρωί μετρήσαμε καμιά εικοσαριά πώματα 
Τρεις γάτες, μια αλεπού, δώδεκα σκυλιά
και τέσσερις ασβούς΄ χώρια τα κοράκια

Όχι, δεν κτυπούσαν βούτηρο εχθές
Αλλά, ζυμώνοντας κιμά, γυαλί, ρινίσματα και παραθείο
γεμίσανε τον τόπο με μπουκιές θανάτου

Δεν είναι πιο περίπλοκο από παλιά 
να εκκαθαρίζεις σήμερα
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA