Συνέντευξη της Μαριλένας Παππά στο Reader.gr με αφορμή την πρόσφατη κυκλοφορία του βιβλίου της "Το γλυκό του Δούναβη" (Θράκα, 2018) και την επερχόμενη παρουσίασή του στην Αθήνα.

Παρουσίαση του βιβλίου "Διώρυγα μεταξύ νεφών" του Φάνη Παπαγεωργίου, στις 27 Απριλίου στον Σύλλογο Ελλήνων Αρχαιολόγων, Ερμού 134, Αθήνα

Ο Κώστας Καλημέρης γράφει στο περιοδικό "Ο αναγνώστης" για το Ντάλιτ (Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Στα "Ποιητικά" που κυκλοφορούν, κριτικές από τον Κώστα Γ. Παπαγεωργίου για τα βιβλία "Φόνος του λευκού" και "28 μέρες κάτω από τη γη" των Παναγιώτη Δημητριάδη και Σάντις Βασιλείου αντίστοιχα, όπως επίσης και κριτικό σημείωμα του Γ. Βέη για τον "Κούκο" της Πελαγίας Φυτοπούλου.

Επανακυκλοφόρησε το τέταρτο βιβλίο της σειράς "Αργεντίνοι ποιητές", "Ποιήματα" του Ούγκο Μουχίκα


Με τον δημιουργό ή το δημιούργημα;


Όταν κάποιος αποκυρήσσει ένα έργο του - ας πάρουμε το παράδειγμα του Καβάφη - το κάνει  γιατί θέλει να φύγει από πάνω του το βάρος για κάτι που έγραψε κάποτε το οποίο πια δεν τον εκφράζει και δεν θέλει να «καταλογίζεται» στον ίδιο ή έστω να μην το διαβάσει κανείς πέραν του ιδίου. Εμείς βέβαια σαν ανυπάκουα μικρά παιδιά που παρακούνε την επιθυμία του πατέρα, εκδίδουμε μια βιβλιαρούμπα με τίτλο «ΤΑ ΑΠΟΚΥΡΗΓΜΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΒΑΦΗ» και κοτσάρουμε και από κάτω τις εκδοσάρες μας. Ότι δηλαδή, μεγάλε ποιητή και ευεργέτη της λογοτεχνίας μας, μπορεί να έγραψες ποιήματα που άντεξαν στο χρόνο, μπορεί να θεωρείσαι ο σπουδαιότερος σύγχρονος Έλληνας ποιητής και ο μοναδικός με παγκόσμια εμβέλεια, δεν είχες όμως σωστή κρίση για το έργο σου, δεν είχες την δικιά μας αντιληψάρα! Μπορεί να τα αποκύρηξες, να πάσχισες να τα συγκεντρώσεις για να τα κατασχέσεις, αλλά εμείς ,βέβαια, θα κρίνομε αν πρέπει να διαβαστούν.
Νισάφι πια με τα προσωπικά ημερολόγια και τα αποκυρηγμένα.

Στάθης Ιντζές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA