Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Ο κατά την πλειοψηφία των τηλεοπτικών πάνελ, κορυφαίος σύγχρονος συνθέτης και στιχουργός που πριν λίγους μήνες γιόρτασε στο ΟΑΚΑ την επέτειο των τόσων ετών στη μουσική βιομηχανία, έχει "κατακλέψει" μουσικές από όλο τον κόσμο (τα παραδείγματα είναι πολλά και βρίσκονται εύκολα). Αυτό που με προβληματίζει και είμαι περίεργος να το δω στο μέλλον, είναι κατά πόσο η ιστορία τού επιφυλάσσει μια θεοδωρακική/χατζιδακική "δικαίωση" (κάτι που αυτομάτως θα επιβεβαιώσει την απόλυτη παρακμή του πολιτισμού μας),  ή την περιφρόνηση που του αρμόζει. Αυτό ακριβώς δηλαδή που εισπράττουν οι αθλητές οι οποίοι "πιάνονται" ντοπαρισμένοι 5 ή 10 χρόνια μετά τις Ολυμπιάδες και με σκυμμένα κεφάλια επιστρέφουν τα μετάλλια. Τότε και μόνον τότε είναι που καταλαμβάνουν στην εκτίμηση του κοινού την θέση που πραγματικά τους αξίζει. Πιστεύω σε αυτον τον παραλληρισμό του "ντοπέ αθλητή - μουσαντέ συνθέτη" γιατί και στις δυο περιπτώσεις την πληρώνει κάποιος που χρησιμοποιεί τα θεμιτά μέσα και τρώει αενάως την σκόνη αυτών των "έξυπνων". Το ερώτημα παραμένει το ίδιο. Θεοδωράκης/Χατζιδάκις ή Θάνου και Κεντέρης;

* "και να καθαρίσουμε τους κακομούτσουνος": τίτλος βιβλίου του Μπορίς Βιάν, όπως αυτός έχει αποδωθεί στα ελληνικά
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA