Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Βασίλης Κυριαζάκης, Τρία ποιήματα 

Πίστη στο χάος

Η επιστήμη που μελετά
την κίνηση του χώρου και του χρόνου
εντός σωμάτων που δεν καταλαμβάνουν
ούτε χώρο ούτε χρόνο

Μονάδα μέτρησης το π
το κεφαλαίο π
ίσως ποίηση
ίσως ποίημα
μα πάνω απ’ όλα
πίστη

Πίστη στο χάος
 

 ***

Μικρή 

είχα μια σκυλίτσα τη Μιράντα
   
δεν ζευγάρωσε ποτέ όταν μεγάλωσε γέρασε έκλεψε έναν αρκούδο μου τον είχε για παιδί της όλη μέρα τον έσερνε στα δόντια της τον έγλειφε τον βύζαινε τον γαμούσε τον αποχωριζότανε μόνο τις νύχτες κει που κοιμόμουν ακούγα αλαφιασμένη τη Μιράντα να κλαίει γιατί ξεχνούσε πού είχε κρύψει το παιδί της μέχρι που κατάλαβα σηκώθηκα μια νύχτα τον πήρα της τον έδωσα της είπα
   
πάρ’τον μωρή παρ’τον και βγάλε τον σκασμό
                                                   τότε η Μιράντα ησύχαζε

***

Lexi

Αγαπητέ Μαγιακόφσκι,
αγαπητέ Πάστερνακ,
Πρόκειται για την κόρη μου.
Ακούστε μερικές απ’τις δηλώσεις της.
Λέει: Προτιμώ τη φυγή απ’τη φούγκα.
          Απ’ τη σύνθεση την αποσύνθεση.
          Τη μανία απ’την αρμονία. 
          Απ’την αντίστιξη τη στίξη,.!
                                   (κόμμα, τελεία, θαυμαστικό)
Γιατί,
          είμαι ένα τέταρτο          άνθρωπος,
          μισή     παύση
και 
ολόκληρη
το σμαραγδένιο σκαθάρι των Ινδιών.
Ζωγράφισε μου πως είναι το σμαραγδένιο σκαθάρι της λέω και παίρνει το μπλοκ και τις ξυλομπογιές και τα ακουμπάει στο τραπέζι της κουζίνας και σκύβει πάνω τους και μπροστά της τα πλαστικά φρούτα και η πιο νεκρή φύση της μάνας της και βγάζει  το χαρτάκι από το πόδι του τραπεζιού και τώρα γέρνει και κάνει τον εαυτό της μ’ένα πράσινο φουστάνι κι ένα χέρι που τρέμει να ακουμπήσει το ο,τιδήποτε.
Αγαπητέ Μαγιακόφσκι,
αγαπητέ Πάστερνακ.
Το πρωί -και ίσως αυτό είναι το πιο σημαντικό- από το γάλα της ξεπήδησαν λιβελούλες που πέταξαν στα μαλλιά της και γλιστρώντας ως τις άκρες τους έπλεκαν μικρές πυκνές κοτσίδες.
Είδα το πρόσωπο της
μετά από πολύ καιρό.
Δεν θυμάμαι πόσο.
Και τότε με ρώτησε τι είναι η ποίηση
και τα ανισόπτερα έπεσαν νεκρά
σαν να τα ψέκασαν με DDT.
Δι-αίθυλο
Δι-χλωρό
Τρι-χλωροαιθάνιο
Αγαπητέ Μαγιακόφσκι,
αγαπητέ Πάστερνακ.
Νομίζω είναι έτοιμη.
    Μετά τιμής διατελών,
        Περιμένω απάντηση.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA