Τα παιδιά της δευτέρας και τρίτης λυκείου του Μπίλεφελντ (Γερμανία) συζήτησαν με τον ποιητή Γιώργο Λίλλη μετά από πρωτοβουλία της φιλολόγου Χριστίνας Κοτρώτσου που είχε την ιδέα και την επίβλεψη της όλης προσπάθειας.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Για το βιβλίο της Χαράς Νικολακοπούλου «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος» (Θράκα, 2018) ‒ γράφει η Λίλια Τσούβα στο "φρέαρ"
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά
Βασίλης Κυριαζάκης, Τρία ποιήματα 

Πίστη στο χάος

Η επιστήμη που μελετά
την κίνηση του χώρου και του χρόνου
εντός σωμάτων που δεν καταλαμβάνουν
ούτε χώρο ούτε χρόνο

Μονάδα μέτρησης το π
το κεφαλαίο π
ίσως ποίηση
ίσως ποίημα
μα πάνω απ’ όλα
πίστη

Πίστη στο χάος
 

 ***

Μικρή 

είχα μια σκυλίτσα τη Μιράντα
   
δεν ζευγάρωσε ποτέ όταν μεγάλωσε γέρασε έκλεψε έναν αρκούδο μου τον είχε για παιδί της όλη μέρα τον έσερνε στα δόντια της τον έγλειφε τον βύζαινε τον γαμούσε τον αποχωριζότανε μόνο τις νύχτες κει που κοιμόμουν ακούγα αλαφιασμένη τη Μιράντα να κλαίει γιατί ξεχνούσε πού είχε κρύψει το παιδί της μέχρι που κατάλαβα σηκώθηκα μια νύχτα τον πήρα της τον έδωσα της είπα
   
πάρ’τον μωρή παρ’τον και βγάλε τον σκασμό
                                                   τότε η Μιράντα ησύχαζε

***

Lexi

Αγαπητέ Μαγιακόφσκι,
αγαπητέ Πάστερνακ,
Πρόκειται για την κόρη μου.
Ακούστε μερικές απ’τις δηλώσεις της.
Λέει: Προτιμώ τη φυγή απ’τη φούγκα.
          Απ’ τη σύνθεση την αποσύνθεση.
          Τη μανία απ’την αρμονία. 
          Απ’την αντίστιξη τη στίξη,.!
                                   (κόμμα, τελεία, θαυμαστικό)
Γιατί,
          είμαι ένα τέταρτο          άνθρωπος,
          μισή     παύση
και 
ολόκληρη
το σμαραγδένιο σκαθάρι των Ινδιών.
Ζωγράφισε μου πως είναι το σμαραγδένιο σκαθάρι της λέω και παίρνει το μπλοκ και τις ξυλομπογιές και τα ακουμπάει στο τραπέζι της κουζίνας και σκύβει πάνω τους και μπροστά της τα πλαστικά φρούτα και η πιο νεκρή φύση της μάνας της και βγάζει  το χαρτάκι από το πόδι του τραπεζιού και τώρα γέρνει και κάνει τον εαυτό της μ’ένα πράσινο φουστάνι κι ένα χέρι που τρέμει να ακουμπήσει το ο,τιδήποτε.
Αγαπητέ Μαγιακόφσκι,
αγαπητέ Πάστερνακ.
Το πρωί -και ίσως αυτό είναι το πιο σημαντικό- από το γάλα της ξεπήδησαν λιβελούλες που πέταξαν στα μαλλιά της και γλιστρώντας ως τις άκρες τους έπλεκαν μικρές πυκνές κοτσίδες.
Είδα το πρόσωπο της
μετά από πολύ καιρό.
Δεν θυμάμαι πόσο.
Και τότε με ρώτησε τι είναι η ποίηση
και τα ανισόπτερα έπεσαν νεκρά
σαν να τα ψέκασαν με DDT.
Δι-αίθυλο
Δι-χλωρό
Τρι-χλωροαιθάνιο
Αγαπητέ Μαγιακόφσκι,
αγαπητέ Πάστερνακ.
Νομίζω είναι έτοιμη.
    Μετά τιμής διατελών,
        Περιμένω απάντηση.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA