Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
Λέανδρος, Άτιτλο

Μη με βλέπεις σαν εχθρό
Απλά να ξέρεις ότι μ αγαπάει
Οι νέες femmes fatales είναι οι παλιές άκρες
Στην εποχή του κυνισμού, οι νέοι-ρομαντικοί είναι απλά οι αγάμητοι
Οι τρελοί δεν έχουν πάντα δίκιο, κούρασαν
Το να είσαι καλλιτέχνης δεν σημαίνει ότι το πρώτο έργο σου είναι η φωτογραφία με τη φάτσα σου
Αν κυνηγάς ακόμα τα πέντε λεπτά δημοσιότητας, είσαι πενήντα χρόνια πίσω
Οι εκ φύσεως μίζεροι ας διοριστούν στο δημόσιο να μαλώνουν όλο τον χρόνο για τα ρεπό τους
Γονείς με εκατό ευρώ περισσότερα στην τσέπη απλά γλυκαίνετε την πίκρα μου
Αδέρφια μου, μιλήστε μη φοβάστε
Γυναίκα μου, υποκλίνομαι….
Πάθος μου, ποτέ δεν θα σε χορτάσω
Επιθυμία μου, ποτέ δεν θα σε ξεχάσω
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA