Ο Πέτρος Μπιρμπίλης μιλά στην Athens Voice και στον Γιάννη Νένε, για το "Μπελ Ετουάλ" (Θράκα, 2017)

Μια “ηρωίδα” πλάι σε ανθρώπους αντιηρωικούς: Ένα κριτικό σημείωμα του Στάθη Ιντζέ για το "Γονυπετείς" της Τζούλιας Γκανάσου

Για την ποιητική συλλογή της Μαρίας Αγγελοπούλου "Η απουσιολόγος" (Θράκα, 2016), γράφει ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

Ο Στέφανος Ξένος γράφει στο diavasame για τον "Άνθρωπο Τανκ" (Θράκα, 2017) του Γιώργου Λίλλη

Για το βιβλίο της Μαριάννας Κουμαριανού «Τόπος στη Γαλήνη» – γράφει η Ανθούλα Δανιήλ

Φάνης Παπαγεωργίου, Ποια γενιά; Σκέψεις για τη σχέση μεταξύ βιολογικής και δυνάμει καλλιτεχνικής γενιάς.

Δύο ανέκδοτα/αδημοσίευτα ποιήματα του Δημήτριου Δημητριάδη

Ο Παναγιώτης Βούζης γράφει στην εφημερίδα "Τα Νέα" για το "Χρονορυχείο" (Θράκα, 2017) της Στέλλας Δούμου
 Μεγαλοβδόμαδο
 
Ρωτούσανε και απαντούσανε.
Η απάντηση να γεμίζει στην ερώτηση - 
κι αλλάζαν θέσεις απ' το κενό στο γεμάτο
έτσι, από αλλαγή. Η Απάντηση και η Ερώτηση:
θηλές από ζυγαριάς μπακάλη.
Ο Τσος παίζει με λέξεις πασούλες στοχευμένος
στα γεννητικά όργανα. Που φωσφορίζουν,
απ' τις γιρλάντες που 'χουν κρεμάσει
σκοτίναχτες με αλήθειες από πέρλες φω στο λαιμό.

Ο γιός της Είναι.
Ο γιός δεν ήταν νεκρός.
Απ' το Ιορδάνιο νερό ο Μοναδικός.

Ούτε κι ο μοναδικός που πέρασε στο βρύσης.
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA