Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Μουσική υπόκρουση: Τα πέριξ με την Βούλα Σαββίδη 
Μετά το κόψιμο της πρέζας έμεινα μόνος. Ίσως ήταν το μόνο γένους θηλυκού που του αφαίθηκα  έτσι άνευ όρων. Δηλαδή για χρόνια νόμιζα ότι είχα τον έλεγχο άλλα παραμυθιάσματα. Αλλά ήταν όμως;
Γκόμενο έψαχνα γκόμενα συνάντησα. Δηλαδή το κάτι εξ ίδιων. Είχα κολλημένο το μυαλό μου στην ρήση από το «Ο ήλιος, δύω», ότι ο Πατέρας μου δεν ήταν Άντρας ήταν μια από τις μικρές γκόμενες….
Και αυτό για να είναι κάτι.
Για να είναι κάτι ή για να είμαι (σε ερωτηματικό τόνο).
Για σταθείτε όμως ρε μάγκες η ισόβια κόντρα μαζί του άλλα μου δίδαξε. Ότι ο ένας ακυρώνει τον άλλον.
Ο ένας Ερωτεύτηκε τον Άλλον.
Άλλα για πόσο.
Και πόσο κρατά ένας έρωτας με γνώση θανάτου; Για κλάσματα ή δευτερόλεπτα το πολύ.
Στις τσάρκες μου για ούζα στα καφενεία μου το σφυρίζανε οι γελοίοι, ότι λέει γύρναγες μεθυσμένος στην Μπέλλου και τον Τσιτσάνη. Πολύ φτωχές οι περιπλανήσεις σου μικρέ μου, και εγώ άλλον εμπειριών ανθρώπων ερωτεύτηκα, εγώ και όλοι με συγκρίνουν μαζί σου. Τσιμπούρι σε νιώθω. Και όλοι πίσω από την πλάτη μου λένε: ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Τέλος πάντων. Και όλοι πίσω από την πλάτη του λέγανε. Δεν μασάει…
Από Κάφκα μαγκάκο δεν είχες ιδέα; Τώρα θα μου πεις στο γιαπί;
Κουνήσου μάγκα και ρίχτα φράγκα, έχω να πάω βιβλιοπωλείο για θέατρο: Ο Πατέρας ή κάτι τέλος που να ταιριάζει με την περίσταση. Ο ήχος του Όπλου. Γιατί ως γνωστών το θάνατο σου ερυτεύτητα. Τύπους σαν και εσένα του γράφω στα αρχίδια μου.


(Τούτη η προσπάθεια για τον Ποιητή Σωτήρη Παστάκα, που μου έμαθε ότι η ζωή είναι σαμπάνια: ο ήχος του φελλού, το χύσιμο και το αισθαντικό του ουρανίσκου)

Κορωπί, Πρωταπρηλιά μεσημεράκι γύρω στις 12 παρά 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA