Η Κωνσταντίνα Θεοφανοπούλου γράφει στο culturenow.gr για το "Χασέπ" (Θράκα) του Αρτέμη Μαυρομμάτη
Για το μυθιστόρημα "Ο τελευταίος αριθμός" (Θρακα) του Βάιου Κουτριντζε, από τον μετρ της επιστημονικής φαντασίας στη Λάρισα Θανάση Μάργαρη, στη Larissanet.
Η Χρύσα Φάντη γράφει στη bookpress.gr για το «Μια τρυφερή καρδιά στο βάθος – Και άλλες ιστορίες» (εκδ. Θράκα, 2018) της Χαράς Νικολακοπούλου
Η Διώνη Δημητριάδου γράφει για το "Ο φάρος του Σόρενσον" (Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά.
Ο Γιώργος Θεοχάρης γράφει στην εφ. "Η Αυγή" για την νεοελληνική ποίηση και περιλαμβάνει το "Οι ακαδημαϊκές σημειώσεις του Ίαν Μάρκεζιτς" (Θράκα) του Πέτρου Σκυθιώτη και το "Ματς Πόιντ" (Θράκα) του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο Αριστοτέλης Σαΐνης προτείνει στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ανάμεσα σε άλλα βιβλία, το "Μελανά όπως τα μούρα" της Αρετής Καράμπελα
Το nakasbookhouse.gr ξεχωρίζει 3 βιβλία των Εκδόσεων Θράκα για τη χρονιά που πέρασε
Ο Πέτρος Γκολίτσης στην "Εφημερίδα των Συντακτών" ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ποιητικά βιβλία το "Match Point" του Κωνσταντίνου Μελισσά
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ του Σωτήρη Παστάκα
την κριτική αναδημοσίευσε η εφημερίδα "Ελευθερία" στο φύλλο 32.001 της 25/4/2013

Η υποβόσκουσα μελαγχολία του Θανάση Ζέρβα, που καλύπτει τη σκηνή και διαχέεται στο κοινό, δίνει τον σωστό τόνο σε όλη την παράσταση που διασκεύασε και σκηνοθέτησε ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος για τον «Χορίαμβο» της Λάρισας. Η ερμηνεία του Σάυλοκ, που είχαμε την τύχη να απολαύσουμε, χαράχθηκε στη μνήμη μας για την εσωτερική ένταση και την πάλη που έδωσε ο Θανάσης Ζέρβας με τα στερεότυπα του συγκεκριμένου Σαιξπηρικού έργου: τον «κακό εβραίο», τον τοκογλύφο, τον αμείλικτο διώκτη με την παράλογη απαίτηση να ζητήσει μια «λίβρα κρέας» από τον δανειολήπτη του, τον εξαναγκασμό του από το δικαστήριο να ασπασθεί το χριστιανισμό και να αλλαξοπιστήσει, τελικά. Ένας δύσκολος ρόλος με συνεχή εναλλαγή συναισθημάτων που ο Θανάσης Ζέρβας υπηρέτησε με το σοφό και μελαγχολικό τονισμό και την εναρμονισμένη σκηνική του παρουσία.

Ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος με το σωστό αποστασιοποιημένο ύφος του στο διπλό ρόλο του Αντόνιο και του Δούκα της Αραγωνίας, μας έπεισε για όλα τα δεινά που μπορούν να πλήξουν έναν καθώς πρέπει επιχειρηματία κι έναν αποτυχημένο εραστή. Την στωικότητα, με την οποία λίγο-πολύ έχουμε οπλισθεί όλοι μας, κατά το τέταρτο μνημονιακό έτος του βίου μας...

Ο Βασίλης Καρμίρης και αυτός σε διπλό ρόλο,  γεννημένος Λανσελότος, μας παρασύρει σε αυθόρμητο γέλιο: παλιά ψυχή, μεσαιωνική φυσιογνωμία με την πλατιά του μύτη,  το αδύνατο κι ευλύγιστο σώμα του, τον εγγαστρίμυθο   λόγο του, που ξαφνικά πάλλεται από ένταση ψυχής στο Σαιξπηρικό μονόλογο, μία «ξώφαλτση» κορύφωση του κειμένου όπου ο Σαίξπηρ μας κλείνει πονηρά το μάτι.

Την low-budget  παράσταση που με περισσό θάρρος ανέβασε ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος,  πλαισιώνουν με το μεράκι τους και τον υγιή ερασιτεχνισμό οι Φανή Χουλιάρα, Βασιλική Δούφα, Χρήστος Σκρέκας, Βάνα Καταραχιά, Θοδωρής Κανάκης, Χριστίνα Χαλεπούδη, και Δημήτρης Ακριβούλης.

Μετάφραση: Τηλέμαχος Μαδουτσάκις
Διασκευή-σκηνοθεσία: Ανδρέας Ανδρεόπουλος
Μουσική-σκηνικά: Βασίλης Λούγγος
Κατασκευή σκηνικού: Αντώνης Σοφός
Κουστούμια: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου, Ελένη Ψύρρα
Φωτογραφία: Αποστόλης Ντόμαλης
Φωτισμοί: Παπαδούλη Θεοδώρα
Τελευταίες παραστάσεις έως την Κυριακή 28/4, στον Πολιτιστικό Σύλλογο «Χορίαμβος».
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA