Η Μυρτώ Χμιελέφσκι με το «24+7» (εκδ. Θράκα, 2018) στη βραχεία λίστα των ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΠΟΙΗΣΗΣ «Jean Moreas» στην κατηγορία "πρωτοεμφανιζόμενων ποιητριών/ποιητών".
Από την εκδήλωση "3 πεζογραφοι των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ" στο Monk. Οι Γιούλη Αναστασοπουλου, η Ζεττα Μπαρμπαρεσσου και η Μαριλενα Παππά, "συνομίλησαν" μεταξύ τους διαβάζοντας από τα βιβλία τους και συζήτησαν με το κοινό.
Η Μυρτώ Χμιελέφσκι, ποιήτρια του βιβλίου "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) στο Θέατρο Σταθμός με τους Θανάση Νιάρχο, Γιώργο Μαρκόπουλο, Κώστα Παπαγεωργίου, Γιώργο Χρονά, Παναγιώτη Μηλιώτη, Γιάννη Σ. Βιτσαρά
Συνέντευξη του Αγγελή Μαριανού (Πεζολίβαδα, εκδ. Θράκα) στην εφημερίδα ΠΑΛΜΟΣ.
Από την εκδήλωση 3 ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ των Εκδόσεων ΘΡΑΚΑ, στο Monk-grapes and spirits. Ευχαριστούμε όσες και όσους παρευρέθηκαν.
Η Αρετή Καράμπελα (Μελανά όπως τα μούρα, εκδ. Θράκα 2018) καλεσμένη στην εκπομπή του Σταύρου Καμπάδαη. Ακούστε το ηχητικό κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Ο φάρος του Σόρενσον (εκδ. Θράκα, 2018) του Βασίλη Χουλιαρά, στο Μεσολόγγι.
Η Θεώνη Κοτίνη γράφει για το "24+7" (εκδ. Θράκα, 2018) της Μυρτώς Χμιελέφσκι στο Νέο Πλανόδιον.
Ο Γιώργος Λίλλης (Ο άνθρωπος τανκ - εκδ. Θράκα, 2017) καλεσμένος στο Λύκειο του Μπίλεφελντ, στη Γερμανία.
Από την παρουσίαση του βιβλίου "Μελανά όπως τα μούρα" (Θράκα, 2018) της Αρετής Καράμπελα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου.
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ του Σωτήρη Παστάκα
την κριτική αναδημοσίευσε η εφημερίδα "Ελευθερία" στο φύλλο 32.001 της 25/4/2013

Η υποβόσκουσα μελαγχολία του Θανάση Ζέρβα, που καλύπτει τη σκηνή και διαχέεται στο κοινό, δίνει τον σωστό τόνο σε όλη την παράσταση που διασκεύασε και σκηνοθέτησε ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος για τον «Χορίαμβο» της Λάρισας. Η ερμηνεία του Σάυλοκ, που είχαμε την τύχη να απολαύσουμε, χαράχθηκε στη μνήμη μας για την εσωτερική ένταση και την πάλη που έδωσε ο Θανάσης Ζέρβας με τα στερεότυπα του συγκεκριμένου Σαιξπηρικού έργου: τον «κακό εβραίο», τον τοκογλύφο, τον αμείλικτο διώκτη με την παράλογη απαίτηση να ζητήσει μια «λίβρα κρέας» από τον δανειολήπτη του, τον εξαναγκασμό του από το δικαστήριο να ασπασθεί το χριστιανισμό και να αλλαξοπιστήσει, τελικά. Ένας δύσκολος ρόλος με συνεχή εναλλαγή συναισθημάτων που ο Θανάσης Ζέρβας υπηρέτησε με το σοφό και μελαγχολικό τονισμό και την εναρμονισμένη σκηνική του παρουσία.

Ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος με το σωστό αποστασιοποιημένο ύφος του στο διπλό ρόλο του Αντόνιο και του Δούκα της Αραγωνίας, μας έπεισε για όλα τα δεινά που μπορούν να πλήξουν έναν καθώς πρέπει επιχειρηματία κι έναν αποτυχημένο εραστή. Την στωικότητα, με την οποία λίγο-πολύ έχουμε οπλισθεί όλοι μας, κατά το τέταρτο μνημονιακό έτος του βίου μας...

Ο Βασίλης Καρμίρης και αυτός σε διπλό ρόλο,  γεννημένος Λανσελότος, μας παρασύρει σε αυθόρμητο γέλιο: παλιά ψυχή, μεσαιωνική φυσιογνωμία με την πλατιά του μύτη,  το αδύνατο κι ευλύγιστο σώμα του, τον εγγαστρίμυθο   λόγο του, που ξαφνικά πάλλεται από ένταση ψυχής στο Σαιξπηρικό μονόλογο, μία «ξώφαλτση» κορύφωση του κειμένου όπου ο Σαίξπηρ μας κλείνει πονηρά το μάτι.

Την low-budget  παράσταση που με περισσό θάρρος ανέβασε ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος,  πλαισιώνουν με το μεράκι τους και τον υγιή ερασιτεχνισμό οι Φανή Χουλιάρα, Βασιλική Δούφα, Χρήστος Σκρέκας, Βάνα Καταραχιά, Θοδωρής Κανάκης, Χριστίνα Χαλεπούδη, και Δημήτρης Ακριβούλης.

Μετάφραση: Τηλέμαχος Μαδουτσάκις
Διασκευή-σκηνοθεσία: Ανδρέας Ανδρεόπουλος
Μουσική-σκηνικά: Βασίλης Λούγγος
Κατασκευή σκηνικού: Αντώνης Σοφός
Κουστούμια: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου, Ελένη Ψύρρα
Φωτογραφία: Αποστόλης Ντόμαλης
Φωτισμοί: Παπαδούλη Θεοδώρα
Τελευταίες παραστάσεις έως την Κυριακή 28/4, στον Πολιτιστικό Σύλλογο «Χορίαμβος».
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA