Τα "Λίγα σύκα απ' τα γαϊδουράγκαθα" της Edna St. Vincent Millay στις κατακτήσεις του Κοσμά Βίδου για το 2017, στο τελευταίο ΒΗΜΑgazino του έτους.

Η Αγγελική Λάλου γράφει στο Fractal για το "Ντάλιτ" (Εκδ. Θράκα, 2017) της Εύας Σπαθάρα

Η Γιώτα Κωνσταντινίδη γράφει στο parallaximag.gr για τη "Βεγγέρα" της Μαργαρίτας Νταλακμάνη

"Όψεις της διαλεκτικής και του ονείρου στη σκέψη του Βάλτερ Μπένγιαμιν", του Φάνη Παπαγεωργίου

"Ο τελευταίος αριθμός" του Βάιου Κουτριντζέ, στην εφημερίδα "Ελευθερία"

"Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ" του Κώστα Κουτρουμπάκη, Σύντομο κριτικό σημείωμα πάνω στους εισαγωγικούς στίχους του «Ελπήνορα» του Τάκη Σινόπουλου
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ του Σωτήρη Παστάκα
την κριτική αναδημοσίευσε η εφημερίδα "Ελευθερία" στο φύλλο 32.001 της 25/4/2013

Η υποβόσκουσα μελαγχολία του Θανάση Ζέρβα, που καλύπτει τη σκηνή και διαχέεται στο κοινό, δίνει τον σωστό τόνο σε όλη την παράσταση που διασκεύασε και σκηνοθέτησε ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος για τον «Χορίαμβο» της Λάρισας. Η ερμηνεία του Σάυλοκ, που είχαμε την τύχη να απολαύσουμε, χαράχθηκε στη μνήμη μας για την εσωτερική ένταση και την πάλη που έδωσε ο Θανάσης Ζέρβας με τα στερεότυπα του συγκεκριμένου Σαιξπηρικού έργου: τον «κακό εβραίο», τον τοκογλύφο, τον αμείλικτο διώκτη με την παράλογη απαίτηση να ζητήσει μια «λίβρα κρέας» από τον δανειολήπτη του, τον εξαναγκασμό του από το δικαστήριο να ασπασθεί το χριστιανισμό και να αλλαξοπιστήσει, τελικά. Ένας δύσκολος ρόλος με συνεχή εναλλαγή συναισθημάτων που ο Θανάσης Ζέρβας υπηρέτησε με το σοφό και μελαγχολικό τονισμό και την εναρμονισμένη σκηνική του παρουσία.

Ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος με το σωστό αποστασιοποιημένο ύφος του στο διπλό ρόλο του Αντόνιο και του Δούκα της Αραγωνίας, μας έπεισε για όλα τα δεινά που μπορούν να πλήξουν έναν καθώς πρέπει επιχειρηματία κι έναν αποτυχημένο εραστή. Την στωικότητα, με την οποία λίγο-πολύ έχουμε οπλισθεί όλοι μας, κατά το τέταρτο μνημονιακό έτος του βίου μας...

Ο Βασίλης Καρμίρης και αυτός σε διπλό ρόλο,  γεννημένος Λανσελότος, μας παρασύρει σε αυθόρμητο γέλιο: παλιά ψυχή, μεσαιωνική φυσιογνωμία με την πλατιά του μύτη,  το αδύνατο κι ευλύγιστο σώμα του, τον εγγαστρίμυθο   λόγο του, που ξαφνικά πάλλεται από ένταση ψυχής στο Σαιξπηρικό μονόλογο, μία «ξώφαλτση» κορύφωση του κειμένου όπου ο Σαίξπηρ μας κλείνει πονηρά το μάτι.

Την low-budget  παράσταση που με περισσό θάρρος ανέβασε ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος,  πλαισιώνουν με το μεράκι τους και τον υγιή ερασιτεχνισμό οι Φανή Χουλιάρα, Βασιλική Δούφα, Χρήστος Σκρέκας, Βάνα Καταραχιά, Θοδωρής Κανάκης, Χριστίνα Χαλεπούδη, και Δημήτρης Ακριβούλης.

Μετάφραση: Τηλέμαχος Μαδουτσάκις
Διασκευή-σκηνοθεσία: Ανδρέας Ανδρεόπουλος
Μουσική-σκηνικά: Βασίλης Λούγγος
Κατασκευή σκηνικού: Αντώνης Σοφός
Κουστούμια: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου, Ελένη Ψύρρα
Φωτογραφία: Αποστόλης Ντόμαλης
Φωτισμοί: Παπαδούλη Θεοδώρα
Τελευταίες παραστάσεις έως την Κυριακή 28/4, στον Πολιτιστικό Σύλλογο «Χορίαμβος».
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ TAYTOTHTA